Kütahya Ticaret ve Sanayi Odası’nda (KUTSO) uygulanmakta olan TSE ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi ile ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi denetimleri, Türk Standardları Enstitüsü (TSE) tarafından gerçekleştirildi.

TSE Baş Denetçisi Aydal Kaçmaz tarafından KUTSO’da gerçekleştirilen denetimlerde, yönetim sistemlerinin kurumsal yapısı ve uygulamaları incelendi. Denetimler neticesinde, KUTSO, TSE ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi ile ISO 10002:2014 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi belgelerinin geçerliliği sürdürülmüş oldu.

Pandemi sebebiyle salgın yönetimi kurallarına uygun şekilde gerçekleştirilen denetimlerin açılış toplantısına, KUTSO Yönetim Kurulu Başkanı İsmet Özotraç, KUTSO Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Hasan Öncel, KUTSO Yönetim Kurulu Üyesi Fatih Alkış, TSE Kütahya Temsilciliği yetkilileri ile KUTSO çalışanları katıldı. Toplantıda, KUTSO’nun organizasyon yapısı, yürütülen faaliyetler ve hizmetler hakkında bilgi paylaşılarak, yüksek hizmet kalitesinin sürdürülmesine ilişkin iyileştirme çalışmalarının devam ettiğini belirtti.

Denetimlerin tamamlanmasının ardından KUTSO Yönetim Kurulu Üyesi Fatih Alkış’ın ve çalışanların katılımıyla yapılan kapanış toplantısında, KUTSO’daki denetimlerin başarılı ve verimli geçtiği, ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi belgesi ile ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi belgesinin devamına karar verildiği açıklandı.

TSE Baş Denetçisi Aydal Kaçmaz’ın, KUTSO’da yürütülen yönetim sistemlerine ilişkin çalışmaların denetimlerine ilişkin bilgi vermesinin ardından, hatıra fotoğrafı çekilmesi ve karşılıklı iyi dileklerin sunulmasıyla program sona erdi.

Haber: KUTSO Basın