Kütahya Ticaret ve Sanayi Odası (KUTSO) ile Kütahya Dumlupınar Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi (DPÜSEM) iş birliğindeki Müşteri İlişkileri Yönetimi eğitimi,  çevrimiçi olarak gerçekleştirildi.

Programın açılış konuşmasını yapan KUTSO Yönetim Kurulu Üyesi Fatih Alkış, pandemi döneminde KUTSO Akademi eğitimlerinin, çevrimiçi devam ettiğini, şartların uygunluğuna göre, 2022 yılında online ya da yüz yüze olmak üzere, KUTSO Akademi eğitimlerinin, üyelerinin taleplerine göre düzenleneceğini belirterek, katılanlara teşekkür etti.

Dumlupınar Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Uluslararası Ticaret ve Finansman Bölümü Öğretim Görevlisi Dr.Murat Öztürk sunumunda düzenlenen eğitimde, müşteri ilişkilerinin özellikleri, müşteri ilişkileri yönetiminin püf noktaları, özellikleri ve faydaları, işletmelerde uygulama süreçleri, yazılım, veri işleme ve otomasyon süreçlerini içeren dijital müşteri ilişkileri yönetimi gibi konularda ayrıntılı bilgiler verilerek, işletmeler için tavsiyeler paylaşıldı.

Haber: KUTSO Basın